maandag 16 mei 2011

Little Hulk, een groen truitje voor zoonlief.

Afgelopen zaterdag kon ik op m'n gemakje 180 steken opzetten voor zoonliefs trui (deze wordt in het rond gebreid). Ik heb voor het eerst de Cable Cast On manier gebruikt en dat ga ik vaker doen: zó mooi! Gisterenavond wilde ik even het boordje breien om daarna met de Arsenic & Old Lace Afghan aan de slag te gaan. Maar ik kon niet stoppen met breien aan het truitje: wat een zalig garen (katoen)! Het splitste nogal bij het opzetten maar eenmaal aan het breien gedroeg het zich voorbeeldig. Hier een fotootje:
Het garen is in het echt veel mooier (en groener) dan op de foto. Ik zal proberen de volgende keer een foto te maken bij zonlicht. Het wordt een lichtolijfgroene trui met donkerolijfgroene accenten aan de hals en het patroon komt van DROPS: Klik Hier.

2 opmerkingen:

Amarins zei

Geweldig wat leuk. Die dropsgaren zijn toch allemaal zo mooi.
Groetjes,
Amarins

Creative Chaos zei

Hoi hoi , heb ff geklikt en het is idd een heel leuk truitje !!
Die hitchikers ?? Pfff , die zijn gewoon verslavend :-) en je kan er toch nooit genoeg hebben ?? Zuslief heeft er trouwens ook een op de wachtlijst staan , dus ik kan nog wel ff vooruit :-)
Patti xx