vrijdag 13 mei 2011

Een AFFO!

Eindelijk weer eens een AFFO om te laten zien: De Kabels en Noppen sjaal is gemaakt van een restant garen van zoonliefs poezendeken. Nu is al m'n 100% acryl helemaal op en ik ga het ook niet meer kopen. Want ik ben in de loop der jaren verwend geraakt met alle echte wolletjes (die helaas ook meteen een heel stuk duurder zijn) Vorige week brak ik de naald van de Arsenic & Old Lace Afghan breiewerk, vandaar dat ik geen update had deze week. Ik kreeg vandaag de nieuw bestelde naald binnen dus ik hoop binnenkort weer een tussenstrook en het 16e blok te kunnen laten zien! Dit weekend wil ik Annis op gaan zetten (en misschien ook een vest voor mijzelf en een truitje voor zoonlief). En dan wil ik ook weer een stukje borduren aan Clowns, een schort naaien (al m'n truien, vesten en tops gaan stuk van het schuren tegen het aanrechtblad dat ruw is aan de zij/onderkant) en beginnen aan een MugRug (Clubcrea bij Naald en Draad). Genoeg plannen dus!

4 opmerkingen:

Mascha zei

Oh, Prachtig!
Groetjes Mascha

Creative Chaos zei

Hoikes ,
Gave sjawl !! Ja, ik brei ook al lang niet meer met acryl, het piepte af en toe zelfs op de naalden , bah !!
Hoeveel dagen heb jij in een weekend ? Voor wat jij allemaal van plan bent, heb ik 2 weken nodig, hahaha
Enne ... wat is nou weer een mugrug ???
Patti xx

Madammeke Ongeduld zei

brei wel graag maar dit vind ik te moeilijk

Yvonne aka sommeke zei

Wat een pracht van een sjaal! Dikke complimenten hoor!