zaterdag 28 mei 2011

Brrrrrrrrrreien!

Dat is hetgeen ik het meest doe momenteel (al ben ik af en toe ook bezig met quilten en ligt er naaiwerk naar me te lonken). De Arsenic & Old Lace Afghan is weer helemaal bij. De derde verbindingsstrook is klaar: Het truitje Little Hulk voor zoonlief schiet ook lekker op: En gisteren heb ik Isobel opgezet. Een simpel vlot te breien dasje dat ook voor Roemeniƫ bedoeld is: En om de 300+ steken van Annis op te zetten heb ik nog geen tijd of gelegenheid gevonden, maar wat in het vat zit.......................

3 opmerkingen:

Mascha zei

Breien is ook wel erg leuk om te doen. Leuke werkjes.
Groetjes Mascha

Anje zei

Wat maak je ijverig veel mooie steekjes, geweldig!
Breigroet, Anje.

Anje zei

Wat maak jij een ijverige, mooie steekjes, super leuk!
Breigroetjes, Anje.