dinsdag 31 mei 2011

Annis en Isolde.

Even een fotoloos berichtje tussendoor. Annis is weer uitgehaald, ik vind naalen nr. 6 om op te zetten en 5 om te breien echt te grof. Dus die ga ik weer opzetten met 5,5 en breien met 4,5. Ook had ik ruzie met m'n steekmarkeerders: ze waren te zwaar of ze bleven in m'n garen haken (of beiden!) Dus dat werkte ook voor geen meter. Ik heb nu markeerders besteld die dat beiden niet zijn (zouden moeten zijn) dus als die binnen zijn ga ik opnieuw 363 steken opzetten.......... Isolde is klaar, maar omdat het patroon zó in elkaar trekt is een foto maken niet echt makkelijk. Eerst maar eens opspannen, dus die foto houden jullie nog tegoed. Gisteren heb ik nog lekker aan de Visjes geborduurd (SAL 29 Clowns) en 's-avonds tijdens Project Catwalk heb ik alle draadjes van Arsenic & Old Lace weggewerkt. Van het borduurwerk komt de 10e weer een foto (UFO update dag) en van A&OL komt op 8 juni weer een nieuw blok uit (dus ik kan op m'n gemakje aan de rand rondom beginnen). Voor vandaag had ik een opruim/schoonmaak/boodschappen dagje gepland omdat ik morgen visite zou krijgen. Zou ja, want helaas gaat het niet door, de dochter van m'n vriendin zit met een dubbele oorontsteking (auwauwauw) dus die afspraak wordt verzet en heb ik vandaag weer een handwerkdag (of zal ik toch maar weer eens met een stofdoek rondwapperen......................nee, toch maar niet) Fijne dag allemaal

1 opmerking:

astridvanbeers zei

Ik ben eigenlijk ook aan het werk. Maar het is zo makkelijk om tussendoor even blogjes te lezen.
Vanavond maar weer borduren!