zondag 10 april 2011

Geen UFO update, maar wel een nieuwe KAL.......

Vandaag is het de 10e van de maand, UFO update dag voor SAL6, Nature's Home Afghan van Stoney Creek. Maar ik heb de afgelopen maand geen steek gedaan: letterlijk! Hug for Marjolijn en de verbouwing gingen voor. Voor 10 mei beloof ik beterschap...............................
Ik heb me weten te verleiden om aan nog een KAL mee te gaan doen. Het was al een KAL bij m'n RAKgroep op Ravelry, toen wist ik mij sterk te houden (het is geen kantsjaal, het is een sjaal met een kantrand was m'n verweer). Maar nu kwam dezelfde shawl als KAL bij De Wolle Sok club (bij Clubs) en ging ik voor de bijl, ik was al hopeloos flieft geraakt en kreeg een tweede kans!
het gaat hier om: Annis (klik op de naam voor het patroon) en ze moet er zo uit komen te zien:
Ik ga daar m'n Manos del Uruguay Lace in de kleur Titania voor gebruiken. Ooit bedoeld voor een andere shawl maar hiervoor veel beter geschikt.

4 opmerkingen:

Mascha zei

Wow, wat mooi. Snap helemaal dat je hier verliefd op geworden bent.
Groetjes Mascha

Corina zei

Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar verliefd op bent geworden, super zeg!

Carla zei

Mooie reclame en ook ik ben er verliefd op
Groetjes Carla xxx

Yvette zei

wat is dit mooi!
en de kleur...iddflieft

Miriam van de Marjolijnhug snap ik iets niet

je zegt je begint met 3 steken en dan 2 of 4 steken erbij elke regel

wat bedoel je daar mee?

dit lijkt mij namelijk wel wat om te maken

liefs en dank voor je lieve reaktie