maandag 18 april 2011

2 Projecten van m'n lijstje af!

De sokken voor zoonlief en de Vintage SWAP. Eigenlijk zou ik dit weekend de verbindingsstrook gaan breien voor de Arsenic & Old Lace Afghan maar ik was zó verkouden (en duf met m'n hoofd vol snot) dat ik dat heb laten liggen voor betere tijden. Ik zag tussen de verbouwingschaos opeens iets liggen dat ik nog nodig had om de SWAP af te kunnen ronden, dus daar heb ik vrijdagavond en een groot deel van de zaterdagochtend aan besteed. Vandaag gaat ie op de post naar m'n SWAPmaatje, ietsje te laat (moest de 15e ter plaatse zijn) maar ach, ik geloof dat er van de 8 of 10 deelnemers nog maar 1 pakje gearriveerd is. Foto's komen natuurlijk pas als ik bericht van ontvangst gekregen heb. De sokken van zoonlief, die moest ik deels uithalen: de voet was iets te lang en het been was iets te smal. Ik pak m'n breitas en graaf de sokken op om dat eindelijk eens te gaan doen. Zegt zoonlief opeens dat ie de bordeauxrode wol niet mooi meer vind......................ok, u vraagt wij draaien: ik heb de sokken helemaal uitgehaald. Goh, wat wordt m'n lijstje WIP's/UFO's kort, het is maar goed dat ik deze week Annis wil gaan opstarten!

3 opmerkingen:

Mascha zei

Goed bezig!
Groetjes Mascha

Corina zei

gaat goed met je lijstje!

Anoniem zei

Gaat goed, alleen die sokken, dat is minder!! Maar beter nu als wanneer je ze bijna af hebt!! Toch??

Fijne dag, geniet van het lekker weertje!