zaterdag 5 maart 2011

Arsenic and Old Lace Afghan, week 9.

Het 8e blok is alweer gebreid en het is weer een heel leuk patroontje.

Ook ben ik druk met de Vintage SWAP en het tweede paar wedstrijdsokken. De SWAP kan ik pas laten zien als die 'ter plekke' bij m'n SWAPmaatje is (en dat duurt nog wel even) en de wedstrijdsokken kan ik pas nĂ¡ de stemming laten zien. Het eerste paar zit nu in de stemming dus als de uitslag bekend is kan ik mijn paar hier laten zien. Het is trouwens het eerste paar ooit dat ik gebreid heb en dat het naar meer smaakt kun je wel opmaken uit het feit dat ik het tweede paar al op heb staan. Ook zet ik afentoe een paar steken aan Nature's Home Afhan waarvan ik op de 10e weer een update geef.

2 opmerkingen:

Kiek es Ier ! zei

Miriam ik vind hem schitterend!!

Yvette zei

zo mooi!
en zo'n steuenende reactie bij mij!