donderdag 10 februari 2011

UFO Udate Dag en RAK.

Gisteren viel er nog een lief RAKje door de brievenbus, kijk maar eens:

2 Quiltnaaldjes, zie je ze zitten (in het witte papiertje). Die kan ik goed gaan gebruiken want in 2011 wil ik gaan (leren) quilten.

Bij de club Naald en Draad (op Clubs) doe ik mee aan de UFO dag. Je doet mee met een project dat al langere tijd ligt te nietsen en iedere maand op de tiende laat je zien of en wat je eraan gedaan hebt. Ik doe mee met Nature's Home van Stoney Creek (SAL6 van de SALclub) Daar had ik al ruim een jaar niet aan gewerkt. Ik was al klaar met blok 8 en ben dus nu met blok 9 begonnen. En dit heb ik de afgelopen tijd gedaan:

Het is best lastig borduren met zo'n enorme lap op schoot, in denk dan ook niet dat ik nog eens een afghan ga borduren (maar Stoney Creek heeft zulke mooie afghanpatronen.........................)

Voor de rest ben ik aan het breien aan de wedstrijdsokken, dat gaat best goed voor een eerste keer sokken breien. De Arsenic and Old Lace Afghan loopt ook lekker, vandaag print ik het eerste verbindingsstrook-patroon uit zodat ik dat komende week kan breien. En ik ben begonnen aan het eerste project voor de VintageSWAP. Ik verveel me weer niet!

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Ziet er wel mooi uit, maar ook heel bewerkelijk.

Groetjes
Ines