woensdag 12 januari 2011

Ook goed voornemen nummer 10 begint vorm te krijgen

Nummer 10 is (leren) quilten! Bij een handwerkclub, waar ik nog niet zó heel lang lid ben werd een link doorgegeven naar een ontzettend leuke PaperPiece BOM: Poezen van Regina Grewe. Op dat berichtje kwamen leuke reacties waaronder een paar dat dit toch wel een heel geschikt project zou zijn voor mij als beginnend quiltster. Ook meer ervaren quiltsters waren heel erg te spreken over dit patroon. Nu heb ik dus maar voorgesteld om er een QAL (Kwal) van te maken (QAL = Quilt A Long) Ieder kwartaal een poes, dat moet te doen zijn (omdat we allemaal met nogal veel projecten 'zitten'), de eerste update op 1 mei aanstaande. Ik hoop dat er meer dames mee gaan doen (dan valt ie ook onder voornemen 6: een samenmaak project), ik ga deze sowieso maken! Hier even een fotootje van Regina's blog, er moet nog 1 blok uitkomen zo te zien:

3 opmerkingen:

Corina zei

Die is leuk!! En er staan nog meer aardige patroontjes op die site.

Sjoukje zei

Vind ik leuk! Ik doe mee!

astridvanbeers zei

OT; Zal de patronen van SAL ROmantique voor je bewaren.