woensdag 5 januari 2011

Ik voel goed voornemen nr. 6 aankomen............

En goed voornemen nummer 6 is een leuk samenbrei/haak project opstarten. Vandaag zag ik op Ravelry een heel leuke KAL. Een afghan, bestaande uit 20 blokken (lace en solid), iedere week een blok. En m'n handjes jeuken! Helaas heb ik niet genoeg garen in m'n voorraad dus ik zal wat moois moeten kopen (op zich geen straf maar ik heb ook nog goed voornemen nr. 8 in m'n nek hijgen: voorraad handwerkspullen uitputten. Maar ik zie nu dat ik daar, heel slim: ons kent ons, probéren bij had gezet). Natuurlijk heb ik al even het net afgeschuimd naar een mooi wolletje en ik viel voor Bergere de France Sport in de kleur Laurier. Zal ik of zal ik niet............

EDIT: ja hoor: besteld!

10 opmerkingen:

Pauline zei

Haha, ja dat probleem kennen we maar al te goed he....voor iets nieuws moet je toch vaak weer wat aanschaffen!
Maar ik vind je verhalen over je goede voornemens erg vermakelijk, ben benieuwd naar alles!

Mascha zei

Als je eenmaal iets gezien hebt wat je leuk vindt dan blijft het maar spoken in je hoofd. Enigste manier om er van af te komen is gewoon beginnen aan het nieuwe project. Succes.
Groetjes Mascha

Corina zei

Leuk, leuk leuk... het kriebelt hier wel heel hard om mee te doen...

- zei

Mijn goede voornemen is om nu eindelijk echt te leren breien. Bast handig als breimoeder op school haha.

Marijke zei

Leuk, maar nee, ik doe niet mee hoor.. laat ik misschien al eerst 'ns aan een blokje van SAL C verder doen.. ben daar nu al zolang aan bezig!
En er liggen ook al 2 projectjes van Katia (Tucana's Dream) te wachten.. (on my own en haar nieuwste patroon)

Ingrid zei

Wat een leuk Goed voornemen, Succes ermee (en slaap lekker volgend jaar ; )

GRANNY'S HOUSE zei

Ik heb gelukkig geen goede voornemens en dat is wel zo rustig ;-)
Mooie kleur wol!

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Hoi Miriam,

Je bent idd nog aan een hele lijst met dingen bezig!

Je hoeft je echt nog niet te vervelen,de komende tijd!

Groetjes Thea♥

lheurebleue zei

tja, voornemens moet je natuurlijk ook niet te letterlijk nemen ;)

Yvette zei

dank voor je knuffel...hier is er eentje terug!
goede voornemens...ach..daarom zijn het ook voornemens...het zit al in het woord...anders waren het wel beslissingen geweest.