zondag 2 januari 2011

De eerste affo's van 2011!

Ik heb al affo's te showen èn tevens heb ik goed voornemen 4 afgevinkt (iets voor een goed doel maken) en aan goed voornemen 8 gewerkt (voorraad handwerkspullen verwerken). En dat op 2 januari!!! Voor het daklozenproject heb ik 2 beanies gemaakt van garen uit m'n voorraad (restant van sjaal die ik voor een SWAP gebreid heb):

En van het restje dat hierna nog overbleef haakte ik 2 bakjes voor spulletjes, prulletjes, rommeltjes (affijn je kent het wellicht wel): Hopelijk gaat het met de rest van m'n voornemens net zo vlotjes!

6 opmerkingen:

Pauline zei

jij hebt iedereen nu al af weten te troefen!
Dat heb je wel heel erg snel gedaan zeg.
Hopelijk gaan al je goede voornemens in vervulling dit jaar.

groetjes Pauline

Ilonka zei

wat een leukerds en ik hoop dat je voornemens uitkomen.

groetjes Ilonka

http://ilonka-ilonkasbreistolpje.blogspot.com/

Corina zei

Goed zo, ga zo door ;-)

Yvette zei

Eeh heel gelukkig nieuw jaar en meteen al zo iets liefs en wat snel.....heb je voor mij een beanie patroontje?

liefs

inge zei

wat een leuke affo's!

inge zei

wat een leuke affo's!