maandag 17 januari 2011

Een AFFO, voornemen nr. 3 en Clubcrea.

Vandaag zette ik hieraan de laatste stiksteekjes (daarop blijven werkjes bij mij nogal eens liggen, die stiksteekjes................niets leuks aan om te doen maar je moet wel voor het mooie resultaat). Het heet Snowdrops en is van Lanarte (Flower Children serie). Een leuk klein werkje dat ik rond de kerstdagen opgestart had. Dit kan ik dus bij voornemen 3 afstrepen (nr. 3 is alle UFO's en WIP's uit 2010 afmaken). Toevallig is het Clubcrea thema vanaf vandaag sneeuwklokjes, dus daar kan ie meteen aan meedoen. (2 vliegen in 1 klap). Ook ben ik weer lekker bezig met SAL 29 Clowns (die leuke kleurige vissen), binnenkort weer een update van dit werk dus!

3 opmerkingen:

Amarins zei

Wat ziet dit er leuk uit zeg.
Veel plezier met je clowns ook!
Groetjes,
Amarins

Mascha zei

Wat ziet dit er lief uit.
Groetjes Mascha

miriam zei

Hij is wel heel erg mooi geworden.

groetjes ♥ miriam