zondag 16 januari 2011

De bestelde quiltstofjes zijn binnen!

Het bovenstaande lag dus gisteren in de brievenbus. Eerst zocht ik naar meer primaire kleuren om de PoezenQAL te maken (batiks) maar ik kon maar niet slagen. Toen kwam ik een setje van 6 Fat Quarters tegen in de aanbiedingshoek: roze met bruin. Ik ♥ roze met bruin: ik draag deze kleurencombi ook regelmatig, dus deze 6 FQ's ging mn winkelmandje in. Toen vond ik een bunder met 12 FQ's ook in roze/bruin en nog een los lapje bruin met roze bloemetjes: het was duidelijk: geen primaire kleuren voor dit quiltje! In werkelijkheid passen de lapjes net zo goed bij elkaar als op m'n laptopscherm dus ik ben zéér tevreden! En nu voor 1 mei een poes paperpiecen hiermee.

4 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Ze zijn om te zoenen, passen perfect bij elkaar.

Groetjes
Ines

Corina zei

Mooie kleurtjes hoor! Ik ben benieuwd hoe die katjes eruit gaan zien in deze zachte tinten!

Unknown zei

BEAUTIFUL

Mascha zei

Wat een leuke stofjes.
Groetjes Mascha