zaterdag 29 januari 2011

Arsenic and Old Lace Afghan.

Ik moest helaas het stuk van blok 2 helemaal uithalen omdat ik 8 naalden recht tussen de 2x5 naalden gerstekorrel vergeten was (haastige spoed zeker? Of toch vermoeid vanwege 's-avonds laat breien?). Maar ja, snel achteruitbreien en dan weer opnieuw aan de slag met blok 2. Gisterenavond heb ik blok 2 afgekregen, het patroon breit lekker vlot en het garen is ook erg prettig om mee te werken: dan gaat het als vanzelf zowat. En nu willen jullie zeker wel zien hoe het er nu uitziet? Nou, hier komt ie dan:

Dit weekend hoop ik het derde blok te breien, dan ben ik alweer bijna 'bij'.

Gisteren viel er ook nog een SWAPenveloppe op de mat. Op het SWAPforum doen we ook aan loterijen en ik had ingeschreven voor een valentijnsloterij en laat ik die nu toch winnen! Kijk, dit zat in die enveloppe:

In de hartjes kun je iets steken (lekker stukje zeep oid). Zo leuk, want ik ben sowieso gek op hartjes ♥

5 opmerkingen:

meijra zei

Ik vind die deken erg mooi worden, maar mijn engels is te slecht om een patroon te ontcijferen.
De kleur van de wol is ook erg mooi.
Super!

gr. Meijra

Miriam zei

Op het blog 'de handwerktuin' staat de nederlandse vertaling!

Groetjes
Miriam

meijra zei

Gaaf! Thanks.

hi hi, ik had gelukkig nog niks op staan:)

Meijra

Tineke zei

Oh, wat een leuke prijs! Ik ben ook dol op hartjes! Maar dat wist je al toch? :-))))) Fijne zaterdagavond enne... je breiwerk wordt prachtig zeg!

Laura zei

Prachtig Miriam! En je wol is ook erg mooi. Gr. Laura