maandag 31 januari 2011

Arsenic and Old Lace Afghan, weer een keer :)

Tádáá, niet enkel blok 3 is afgekomen dit weekend, blok 4 ging er zonder moeite achteraan. Het is echt zoveel makkelijker breien dan het lijkt als je de patronen of de foto's ziet (als in: doe nou gewoon mee!) Komende woensdag komt deel 5 uit, dus ik ben helemaal bij. Tot woensdag ga ik me weer toeleggen op het borduren denk ik, of zal ik toch een paar sokken opzetten? Ik weet het nog niet, maar 1 ding is zeker: vervelen doe ik mij niet!

5 opmerkingen:

Mascha zei

Wat ga je snel. Het ziet er heel mooi uit.
Groetjes Mascha

GRANNY'S HOUSE zei

Hetwordt erg mooi.

Groetjes
Ines

Corina zei

Tsjonge je hebt me al ingehaald ook! En ik zat vanmorgen nog wel zo ijverig te breien voor ik ging werken, dat ik er een zere schouder en een zere hand van kreeg...

meijra zei

Ik wil wel meedoen, maar op welke naalddikte moet hij gebreid worden.
Hij ia echt heel mooi.
Meijra

Yvette zei

heerlijk om je niet te hoeven vervelen hè Miriam!
Vervelen staat niet in mijn woordenboek. En je afghan is prachtig...zo fragiel.
Dank je voor je lieve reaktie.
aLS mijn moeder een veilig plekje in een verzorgings tehuis heeft zal ik gerust zijn, nu is het chaos.