donderdag 23 december 2010

Goede voornemens...............

Er werd gevraagd naar m'n goede voornemens op handwerkgebied voor komend jaar. Tsja, ik neem me vaak iets voor, maar mij eraan houden is een totaal ander verhaal. Ik heb mij ondertussen al aangesloten bij een WIP/UFO clubje (op Ravelry, maar ik mocht ook met borduurwerken meedoen) om me zo een stok achter de deur te geven. Máár ik ga hier ook neerzetten wat m'n voornemens zijn:
  1. Het geboortelapje Animalbaby afwerken (was een PIF/GUL uit 2008!!!).
  2. Het sjaaltje voor Roemenië uithalen (het slaat werkelijk op niets!).
  3. Al m'n UFO's en WIP's van 2010 afmaken
  4. Iets voor het goede doel breien/haken/naaien/borduren (ik leg me nog niet vast vwb welk goed doel dat zal zijn).
  5. De 2 SAL's waarvoor ik mij opgegeven heb opstarten.
  6. Een leuk samenbrei/haak project opstarten (ik heb nog niets op het oog)
  7. Het origami kraanvogelproject afmaken (nadat de nieuwe kozijnen geplaatst zijn voorjaar 2011)
  8. Mijn voorraad handwerkspullen proberen uit te putten.
  9. Sokken gaan breien.
  10. Gaan (leren) quilten

Zo, 10 voornemens................dat is wel genoeg denk ik zo.

1 opmerking:

Mascha zei

Succes mmet je voornemens.
Fijne feestdagen.
Groetjes Mascha