vrijdag 6 augustus 2010

Stylish Blogger Award ontvangen!

Ik mocht hem uit handen van Marijke ontvangen (en ik vind het zeer terecht dat zij hem ontvangen heeft, haar blog is het bezoeken méér dan waard). En dan moet ik nu 5 dingen over mijzelf vertellen.......................
1. Als ik een jongentje was geweest had ik Marc/Mark geheten
2. M'n moeder wilde mij Hendrien noemen, m'n vader Miriam (raad eens wie z'n zin gekregen heeft)
3. Ik ben verslaafd aan handwerken en zou het liefst alle technieken willen leren/proberen (maar dat hadden jullie vast al eens begrepen uit m'n blogberichten).
4. Ik ga niet graag op vakantie, ik ben heel graag thuis. Dagjes weg vind ik dan weer wel heel erg leuk.
5. Ik zou heel graag emigreren naar een scandinavisch land, bij voorkeur Denemarken.
Zo, ik heb weer 5 'wetenswaardigheden' opgegraven . Nu moet ik de award weer aan 5 bloggers/sters doorgeven maar wat is dat moeilijk zeg: ik vind heel veel blogs zéér de moeite waard en velen hebben deze award al ontvangen. Laat ik hem maar in de lucht gooien die award, dan kan iedereen hem vangen en hem op zijn/haar blog zetten. Váng!

6 opmerkingen:

Marijke zei

oh, dankjewel voor het complimentje :-)

Lida zei

Gevangen! En bedankt!! LOL!! Gefeliciteerd hoor zowel met de onderscheiding als met je leuke blog! Groetjes
Lida

Anoniem zei

O jee......mis!!!
Ik liet hem vallen! Hihihi...gefeliciteerd met je award!!

Groetjes Thea

Brechtje zei

Gefeliciteerd met je award. Ik ga hem niet opvangen :-) maar vind wel dat jij hem terecht hebt gekregen. Ik kom altijd met veel plezier bij je op visite. Fijn weekend!

Yvette zei

Wat een goed idee...gooien en vangen. Het is altijd zooooo moeilijk om een award te krijgen.
Die door te moeten geven. Dit is mooi!
ot 2 x 6 weken in eerste instantie

liefs

Anneke zei

volgens mij hebben we veel gemeen, vooral 3 en 4 komen me bekend voor ;-)

groetjes