vrijdag 9 juli 2010

M'n eerste RAK ontvangen!

Ik vertelde een paar dagen geleden toch dat ik ging RAKken?! Klik hier Kijk, ik heb dus al een RAK ontvangen! Op m'n verlanglijst had ik staan dat 'dingen' van Thomas de Trein hier welkom zijn en kijk: een heel leuk boek van Thomas + Thomas stickertjes voor zoonlief (en lekker theetjes voor mij!). De RAKjes die ik ga geven moet ik nog versturen, ik wacht nog op een bestelling (ik had gehoopt dat het deze week binnen zou komen, maar helaas). Edit: ik krijg nét mail dat m'n bestelling maandag afgeleverd moet worden.

3 opmerkingen:

MagdaW zei

Fijn zo'n pakketje! :-)

Brechtje zei

Wat een leuk idee zeg! En wat een mooie gedachte zit er achter. Nu eens niet commercieel en op geld gericht, maar gewoon, iets aardigs doen voor elkaar. Super! Fijne zondag!

Sjoukje zei

Gefeliciteerd! En wat een prachtig cadeau!