zondag 20 juni 2010

UFOclub update dag

M'n UFO is niet meer (nee, het is geen AFFO geworden). Hier het verhaal: Afgelopen vrijdag hadden we een bezichtiging dus de tafel moest opgeruimd/vrijgemaakt worden. Ik was bezig m'n naaimachine en -spullen naar boven te sjouwen en daartussen zat natuurlijk m'n UFOproject (het overhemd voor manlief). Ik pakte het even uit de tas en diep van binnen zuchtte ik ervan, zó lang mee bezig dat het niet meer leuk is om aan te werken. Manlief zag het en vroeg aan me of ik er niet beter mee stoppen zou. Dus ik vraag hem of hij het nog wel een leuk overhemd vind. Nou, de stof nog wel maar het model niet meer! Grote opluchting voor beiden: het overhemd gaat richting afvalbak (de grote stukken zoals het rugpand heb ik gehouden om nog eens iets anders van de maken). Aangezien het Handwerkersgilde ophoudt met bestaan, is de UFOclub er natuurlijk ook niet meer. Ik ga mijzelf dus opleggen een andere UFO af te maken en dat gaat het KiKa blok worden.

3 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Soms lucht het op en is het verstandig om moeilijke knopen door te hakken!
Dat troostwolletje in je vorig logje ziet er mooi uit!

Mich zei

Ja, soms blijft iets zo lang liggen dat ondertussen je smaak of de mode al veranderd is he. Ik ken dat ;-))

Mijn hart stond wel een beetje stil toen je schreef dat je alles in de vuilbak had gekieperd. Gelukkig heb je nog de grootste panden gespaard, je kan er zeker later nog iets anders mee doen !!

Lida zei

Goed besluit, iets wat vervelend en irritant wordt, moet je op een gegeven moment gewoon weg kwakken! Veel plezier met je andere UFO's en ook met de Kika blokken, ik moet daar ook mee aan de slag! Fijne week, groetjes
Lida