zondag 20 juni 2010

KiKa blok klaar.

Eindelijk heb ik dit project opgepakt. De stofjes lagen al maanden (gewassen en gestreken) te wachten op verwerking en vandaag heb ik er tijd voor gemaakt. Ik heb het blok zoals het hier ligt nog niet gestreken en ik kan je zeggen dat de ruitjes rechter lopen dan dat het nu lijkt (wel een gepruts om ze zo recht mogelijk te laten lopen) Ik heb dit blok een soort van gepaperpieced: 3 stroken van 3 lapjes genaaid en daarna de stroken aan elkaar gezet. Het was leuk om te doen en smaakt naar meer maar eerst maar eens wat zaken aanpakken waarvoor ik alles al in huis heb (vesten breien voor zoonlief en mijzelf, mn troostsjaal breien, sokken breien (ik heb al 3 bolletjes sokkenwol liggen), m'n lapjesvoorraad wegwerken (al of niet op quilt/patchmanier) en dan heb ik nog een krat vol borduurpakketten, een zak vol viltpoppakketjes en kilo's kralen) Ik kom de zomer wel door hoor!

4 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Het is een lief blokje geworden, ik kom ook om in vanalles en nog wat, laat de zomer maar komen, je vindt mij op mijn balkon in de schaduw, met een handwerk(je)

Groetjes
Ines

Amarins zei

Wat een super leuk blok is dit geworden.
Als je hem strijkt loopt hij inderdaad goed recht lijkt me. Heel mooi!
groetjes,
Amarins

Grietje zei

Mooie kleurtjes!
Alvast veel plezier met fröbelen, heerlijk buiten zitten, kindje in het zwembadje en mams in de buurt met een handwerkje op schoot. Vanaf morgen wil ik alleen nog maar mooi weer! (de laatste twee dagen leek het wel herfst hier)

Groetjes,
Grietje

lheurebleue zei

leuk dat je op mijn blog kwam!
zo te zien ben je met heel wat werkjes bezig!
leuke blok!