vrijdag 18 juni 2010

Oooooooohhhhhhhhhhhhhh!

Ik kreeg vandaag m'n troost'wolletje' binnen, wat een genot. De kleur is nog mooier dan ik hoopte en het voelt, het voelt, het voelt.....................er zijn geen woorden voor! Ik blijf maar kijken en aaien. Helaas slecht licht om een mooie foto te maken, dus die komt later (hopelijk morgen, maar dan heb ik wel visite voor zoonliefs verjaardag over de vloer) Omdat ik 2 strengen besteld heb kreeg ik er een patroon bij. Het patroon dat ik uitgezocht heb is ook niet mis, maar ik hou me aan het patroon dat ik er in eerste instantie voor uitgezocht heb (ik heb nog nooit gekantbreid/kant gebreid). De Knippie lag ook op de mat vandaag, weer staat er te weinig naar m'n zin in (mocht ik een dochter hebben dan zou ik niet weten waar te beginnen, maar voor jongens en dan in zoonliefs maat: weinig, bár weinig) Dat abonnement gaat dus opgezegd worden, de Ottobre geeft veel meer waar voor z'n geld. Ik zie dat ik nog 13 dagen heb om het geboortelappie af te werken (had mezelf opgelegt dit voor 1 juli af te ronden). Ik denk niet dat ik dat ga halen met die hectische weken die achter me liggen. Ik ga de datum maar naar 1 oktober leggen, de 1e dag van het laatste kwartaal. Aanstaande zondag is het UFOdag en ik heb nieuws over m'n UFO (herenoverhemd) maar dat lees je zondag wel.

Geen opmerkingen: