dinsdag 18 mei 2010

Zet eerst even je zonnenbril op voordat je verder kijkt!

Ik ben lekker verder gegaan met pannenlappen haken, het katoen had ik al even liggen en de nieuwe haaknaalden konden meteen getest worden (en ja: geslaagd!) Kijk zelf eens wat een kleurenexplosie:
En nu wil ik natuurlijk ook met de nieuwe breinaalden iets leuks opstarten. Maar ik ga proberen om eerst alle pannenlappen klaar te haken..........let wel: proberen hè!
Nu ik al een stuitje op Ravelry rondhang zal ik eens een update geven over m'n queue daar. Er staan momenteel 122 projecten in, alsof ik dat ooit allemaal een keer gebreid/gehaakt krijg! Sjaals, mutsen, truien, knuffels en ook wat zaken die enkel 'ter inspiratie' dienen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

He heerlijk hoe meer kleur hoe liever!!

Enig !!

(((zwaaiii)))... MM

GRANNY'S HOUSE zei

Wat zien die er vrolijk en gezellig uit!!!!

Groetjes
Ines

Guusje zei

tof! ga ik ook doen!

Grietje zei

*Zet zonnebril op* Ja, heel mooi! ;-)
Je blog ziet er ook leuk uit zo.

Groetjes,
Grietje