zondag 16 mei 2010

Tádááááá!

Ik was gisteren lekker een dagje shoppen met m'n zus(je) in Bergen op Zoom: gezellig! Helaas geen handwerkwinkel gezien, maar dat werd goed gemaakt toen ik weer thuis kwam. Post van Storm Op Zolder !!!!!! Kijkt u even mee:

KnitPro rondbreinaalden en haaknaalden. Van beiden een set gekocht en aangevuld met hetgeen ik daarnaast denk nodig te hebben. Wát een genot om naar te kijken..............en, naar ik verwacht, om mee te werken. Vanmiddag maar eens een pannenlap haakwerk opstarten.

O ja, even een 'dienstmededeling': ik doe niet meer aan goede voornemens, ik stop ermee! De harder ik mij iets voorneem, de harder ik erin faal. Net of ik zó gefocust ben op iets niet te kopen of op te starten dat ik alleen maar meer moeite heb om niet te kopen of iets te starten. Dus vanaf vandaag ben ik weer vrij vanalles te kopen en op te starten.............................(en je zult zien dat ik mij nu beter beheersen kan).

11 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Hihihi die goede voornemens heb ik allang laten varen en ik heb totaal geen schuldgevoel, alles mag niets moet, heerlijk toch ;-))

Groetjes
Ines

quilting Jeannet zei

Prima initiatief van die voornemens, ik doe er ook niet meer aan, ooit heb ik eens gezegd dat ik ging consuminderen......ik moet het tot vervelens toe aanhoren......

groetjes, jeannet

Lida zei

En gij geleuft dat!! Zeggen ze bij ons thuis!! Maar gewoon leven en genieten en doen wat kan!! Dat is mijn motto en geloof mij dat is een prima motto! Maar ik vind je aankopen gaaf, vooral die dubbele haaknaald, ben benieuwd hoe zo iets werkt, maar voorlopig druk met de LIB, de CWD en de FW en nog het een en ander!! Groetjes
Lida

Corina zei

Daarom doe ik ook niet aan diëten, hoe minder ik van mezelf mag, hoe harder de chocolade begint te schreeuwen en dat gaat met handwerken precies zo. Hoe harder ik eerst oude projecten wil afmaken, hoe meer inspiratie ik heb om nieuwe te starten... Hopelijk helpt dit voornemen je beter!

Grietje zei

Whaha...lekkerding ;-)
Je leeft maar 1x dus je hebt grooooot gelijk (zolang je er maar geen boterham minder om hoeft te eten...is er niks aan de hand toch?)
Ik ben benieuwd wat je gaat maken met die dubbele haaknaald, heb wel eens naar zo'n filmpje zitten kijken op youtube.

Lieve groet,
Grietje

miriam zei

Wat een prachtige aankoop heb je gedaan.

en ik vind dat ook een hele goede voornemen.
Ik dacht ook steeds ga niks meer kopen of aan iets nieuws beginnen maar ja dat gaat vaak toch niet op ben er ook mee gestopt.
Doe gewoon waar ik zin in heb en wat ik leuk vind.

veel plezier met je naalden

groetjes ♥ miriam ♥

lheurebleue zei

wat een heerlijke dingen zaten in je brievenbus.
en inderdaad: weg met de goede voornemens!!

Grietje zei

Ooooh, ik heb een leuke link voor je (misschien ken je hem al) Ik moest gelijk aan jou denken: http://www.nennedesign.nl/content/view/20/43/

Kus,
Grietje

lut zei

Heerlijk! Leven zonder goeie voornemens, dus al een vrij handwerkmens :-)

Anoniem zei

In Bergen op Zoom zit wel een handwerkzaak hoor, op de Korte Bosstraat.
Groetjes Mariam

Miranda zei

En een poppen-atelier in het straatje recht tegenover de ingang van het markiezenhof....