donderdag 6 mei 2010

Post van Hobbydoos.nl!

Ik had m'n laatste goede voornemens deels verbroken door Drops garens te bestellen (vanwege 30% korting, dat kun je gewoonweg niet laten schieten. Toch?). En vandaag werden ze thuis bezorgd. Kijk even hoe mooi:
De bollen Eskimo worden een vest voor zoonlief:
De bollen Alaska worden een vest voor mijzelf (ik heb nog een zak met 20 bollen die niet op de foto staat hoor, ik heb beslist geen maatje XXS):
Nu nog het voornemen om niet iets te starten voordat er iets afgerond is zien vol te houden!

5 opmerkingen:

Grietje zei

Wha ha ha, ik had ook echt niet verwacht dat jij uit drie bollen een vest voor jezelf zou kunnen maken.
30% korting is niet niks...ik vind dat je nog heel bescheiden bent geweest met je bestelling ;-)
Ik wist helemaal niks van die korting...is dat op al het wol? Ik ga zo gelijk even kijken.

Lieve groet,
Grietje

Grietje zei

Nog bedankt voor het delen van deze info Miriam. Ik ben nu ook wat centjes lichter...en straks wat wol rijker ;-)

Vlijtig Liesje zei

Ziet er mooi uit! Ik dacht al: wat knap dat je uit die bollen zo veel kunt maken. Maar toen las ik dat je er nog meer hebt!

Yvette zei

hihi...ik dacht wel dat er niets van je voornemens teecht zou komen...dus ga nu maar lekker breien!

liefs
yvette

Ingrid. zei

Mooi ! En nu maar lekker aan de slag !
Fijne dag , groetjes van Ingrid.