woensdag 5 mei 2010

Award!

Deze award kreeg ik van Corina . En nu moet ik vertellen waar ik blij van word. Nou daar komt het: Ik word blij van: m'n zoontje. Hoe hij is, wat hij doet, van (bijna) alles hem aangaande. Ik word blij van: de momenten dat we als gezin compleet zijn. Ik word blij van: mijn op leeftijd zijnde poezenbeesten die toch nog regelmatig de kolder in de kop hebben. Ik word blij van: contact hebben met oprechte mensen. Ik word blij van: de lente. Het frisse groen, de eerste bloemen, de temperatuur die nog niet te hoog is voor mij, de langere dagen. Ik word blij van: de herfst. De mooie kleuren, de laatste bloemen, de oogst, de temperatuur die niet meer te hoog is, kortere dagen. Ik word blij van: handwerken (dûh). En ik zou heeeeeeeel erg blij zijn als ons huis eindelijk eens verkocht werd. Nu mag ik de award weer doorgeven..............maar aan wie? Ik vind het wel een goed idee om deze award aan alle lezers aan te bieden: denk eens na over waar je blij van wordt en maak daar werk van! Een heel fijne, blije dag vandaag!

2 opmerkingen:

colourfullflowergirl zei

Dag blij mens...als je erover nadenkt heb je toch zoveel om blij van te worden. Alhoewel ik meestal wel blij ben hoor.Blijf blij hè!!

Mascha zei

Gefeliciteerd met je award.
Groetjes Mascha