zondag 11 april 2010

WOW, dat is zéker leuk!!!

Vanmiddag heb ik op een rustig momentje het tasje met quilt(rest)stoffen opengemaakt en op m'n gemakje alles bekeken. Wat een mooie dingen zitten erin!!! Kijk maar even mee:
Een paneel:
Stoffen met als onderwerp 'school'. Lijkt me heel leuk om daar iets mee te maken voor zoonlief of eindeschooljaars-cadeautjes voor de juffen en de meester:
Stofje met als onderwerp 'thee'. Ook hiervan kan heel makkelijk iets leuks (als in cadeautje) gemaakt worden:
Nog een mooi paneel mét bijbehorende achtergrond/kant stof. Ik denk aan kussen, tas of wandquilt:
3 Bij elkaar horende stofjes met 'wilde dieren'. Ook hiervan zie ik wel een creatie (quiltje, kussen, t shirtje pimpen) komen voor zoonlief:
Blauwtjes. De vlinders is een fraai stuk stof, met glans erover. De kleinere stukken zijn van een pakket om een logcabin speldenkussen te maken (patroon etc. zit er ook bij):
Beertje Paddington stof, een flinke lap. Ik zie zoonlief al in een overhemdje van deze stof lopen of misschien wel een tuinbroek:
En als laatste 3 grote lappen stof. Van de meest rechtse stof hoop ik genoeg te hebben voor een zomerrok voor mijzelf:
En dat zat allemaal in een plastic tasje (zat wel helemaal vol). En ze ging nog meer uitzoeken en opruimen.........................ik zal aan het quilten/naaien moeten!

9 opmerkingen:

monique zei

Kijk dat is nou eens leuk Miriam !!Wat een zaligheid zoveel leuke stofjes in een tasje!!
Geniet ervan dit zijn hele fijne cadeautjes .
Groetjes Monique

katrien zei

Leuke lapjes.

Yvonne aka sommeke zei

Wooow, zo'n zak kan al eens tegenvallen maar deze was wel erg mooi gevuld! Jammer voor de mevrouw dat ze er zelf niks meer mee kan. Erg lief van haar dat ze jou de zak gaf!

Corina zei

Zo te horen is de tas goed terecht gekomen, mooie stofjes komen tevoorschijn. Heerlijk hè, dat bedenken wat je er allemaal mee kan. We zullen het wel zien op je blog wat je ervan gemaakt hebt.

Carine zei

Nu moet je zeker aan het naaien Miriam ;)
Zoveel schoons, denk wel dat je heel blij bent.

Grietje zei

Oooh wauw. bofkont!

MariecusBruyn zei

heerlijk, zo'n zakje in je handen geduwd krijgen :)
De ideeën borrelen, ik zie het, maar hoe kan het ook anders met zulk een juweeltjes van stoffen.

Mascha zei

Wat een heerlijke tas. En ik het lees het al, je zit gelijk vol met leuke ideeën.
Groetjes Mascha

MariecusBruyn zei

Oh, heerlijk als je zo'n zakje in je handen geduwd krijgt!
Prachtige stofjes, je zou voor minder borrelen van ideetjes. Ik kijk uit naar de foto's van de afgewerkte projectjes :)))