dinsdag 20 april 2010

UFOclub update dag

Het is alwéér de 20e van de maand (time flies!), dus tijd voor een update van mijn werk aan m'n UFO. Een update is natuurlijk niets zonder foto, dus die eerst maar eens showen:

Wat ik gedaan heb de afgelopen maand: de naden netjes afgewerkt (platte naad, engelse naad, franse naad: geen idee hoe het precies heet, maar ik vind het netjes) en de kraag zit er voor de helft aan, maar ik moet nog wel een klein stukje lostornen want ik heb nét iets te ver gestikt.

Komende updatedag hoop ik de kraag er in ieder geval helemaal op te hebben en misschien de mouwen erin.

5 opmerkingen:

crea annemieke zei

succes met al je hobbies hoor.Dat wordt toch een mooi overhemd voor je man.....

Marijke zei

Heel goed bezig! :-)

Carine zei

'k Ben benieuwd naar het eindresultaat, maar zie nu al dat dit schitterend wordt.
Fijne dag!
Carine

Yvette zei

terugzoekend naar ufo beerichten kan ik toch niet vinden wat dat nou betekent...

wat ben je toch een aktieveling.

yvette

Saskia zei

Lang geleden maakte ik ook overhemden voor manlief. Noodzakelijk, want toen waren er nog weinig extra lange mouwen te koop. Ik heb toen een patroon gekocht en de mouwen verlengd (stukje tussen geplakt). Erg leuk als het af is en je man loopt er in rond.
Maar als je het te lang laat liggen, dan kan de stof ècht niet meer. Raar hoe ook stofmotieven verouderen.
Dus even doorzetten en afmaken deze UFO!