zondag 18 april 2010

Hihi.

Hebben jullie dat nu ook, dat je hoofd soms uit elkaar klapt van het vele 'willen' op handwerkgebied? Ik wil dit doen, dat leren: soms word ik gewoon een beetje moe van mijzelf! Ik weet immers dat ik een zoon heb van bijna 3 (handwerken met hem in de buurt gaat niet), het huishouden toch ook een béétje gebeuren moet én dat een dag maar 24 uur heeft (en ik toch echt 8 uur slaap nodig heb, niet dat ik dat haal hoor, maar het is eigenlijk wel nodig). En m'n probleem is dan ook nog dat ik allerlei soorten van handwerk leuk vind: breien, borduren, haken, naaien (incl. patchen/quilten) en (maar dat weten jullie vast wel) dat er op internet zoveel inspirerende websites/blogs bestaan, vaak mét gratis patronen. Ik denk, weet wel zeker, dat als de internetverbinding het huis uit gaat ik veel tijd overhou én ik op minder ideeën gebracht word. Maar dan kan ik ook niet meer bloggen.............en dat is toch ook wel een hobby geworden. Deze HzG heb ik (helaas) niet in bezit, maar die vogels vind ik zó leuk. Dus mocht iemand me nog meer werk willen bezorgen en deze HzG ergens te koop zien staan: laat het even weten aub. Nagekomen bericht: het tijdschrift is besteld! Dankzij een tip van 'Anoniem'.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

http://link.marktplaats.nl/308952863

Hier staat er een te koop voor € 2,00.

Miriam zei

Dankjewel anoniem! Ik heb contact opgenomen met de verkoper/ster.

Groetjes
Miriam

Sjoukje zei

http://www.marktplaza.be/Handwerken-zonder-Grenzen-nr-6-december-1984-9410106.php

Miriam zei

Dankjewel Sjoukje, maar ik heb hem nét gekocht voor 1,50. Deze gaat voor 5 euro en dan nog verzendkosten vanuit België, dat zou een duur blaadje worden.

Groetjes
Miriam

Anoniem zei

Hallo Miriam,

Ik weet niet precies hoe dat reageren werkt, vandaar dat ik gekozen had voor anoniem.

Ik lees je weleens bij Dijn en Clubs.
groet,
Jacquelien

Anoniem zei

Dat is nu juist weer het handige van bloggen!!

Leuk toch???

Groetjes Thea

GRANNY'S HOUSE zei

Wat hebben we toch een leuke hobby en troost je ik vind ook bijna alles leuk en heb aardig wat projecten onderhanden ;-))

Groetjes
Ines

Marijke zei

Ja, leuk hé, al die dingen.. en inderdaad, véél te weinig tijd om alles te kunnen doen... zou hier wel 'ns 'n maand helemaal alleen thuis willen zijn en 'n hele dag alleen maar creatieve dingen doen.. maar ach, dat is 't natuurlijk ook niet... of 'n dagje zou ook al leuk zijn natuurlijk :-)

Corina zei

Dat is wel heel herkenbaar, Miriam, zo veel is leuk, en zoveel kun je... moeilijk kiezen, en al zou ik 24 uur per dag kunnen besteden aan handwerken, zouden ze nog zo vol zijn...

anneke zei

je verhaal komt me heel bekend voor; de details zijn hier thuis nog wat anders, maar vooral het nog-van-alles-willen-en-steeds-maar-meer-leuke-dingen-erbij-vinden is voor mij ook een probleem(pje).

groetjes

lut zei

Ik heb net dezelfde problemen als jij :-) Wat hebben wij toch een heerlijk leven met een prachtige hobby!! Fijne dag!

miriam zei

Zo herkenbaar ik wil ook veels te veel en vind inderdaad net zoals jij alles leuk.
Word soms gek van mezelf met al die ideetjes.
Maar jij hebt er zo te zien weer wat bij om te maken, die vogels zien er inderdaad heel leuk uit.

groetjes ♥ miriam ♥

Magda/aurora zei

Succes met je handwerkjes! De handwerkwereld is inderdaad erg verslavend.. :-)