zondag 7 maart 2010

SmaakmakersSWAP is klaar.

Zo, het pakketje staat op tafel (al helemaal dichtgetaped en ik ben toch wel vergeten een foto te maken.......zucht......dat wordt weer openmaken dus) Morgen even naar het postkantoor brengen en dan hoop ik dat het eind van de week in België aangekomen is. Dán kan ik pas de foto (die ik nog maken moet dus) laten zien. Ik vond deze SWAP best lastig hoor, vind maar eens zelfmaakitems met als onderwerp Oregano.....dat is dus leuke dingen verzinnen, zoeken en aanpassen. Maar op de één of andere manier vond ik het deze keer erg moeilijk. Zou je wel eens mee willen SWAPpen? Dat kan! Meld je hier aan: Swapperdeswapperdeswap en kijk welke SWAP je aanstaat. Pas als je op de SWAP zelf inschrijft verwachten we dat je meedoet. Aanmelden op het forum is dus geheel vrijblijvend. Er is tot op heden nog maar 1 keer een pakje niet aangekomen en dat lag aan de postbezorger, dus grote angst om wel iets te sturen maar niets te ontvangen hoef je niet te hebben. Het is een forum dat Nederland en België betreft dus de verzendkosten zijn wel iets om over na te denken. Hopelijk tot SWAPs!

2 opmerkingen:

Marijke zei

Leuk dat je reclame maakt :-).. En ik ben héél benieuwd naar wat je verzint hebt.. enne.. het idee kwam van jou,hé!!! Ik vond het inderdaad ook niet echt makkelijk..

Heidi Margit zei

wat een leuke site heb je! Waar swappen jullie?