vrijdag 5 maart 2010

Binnenkort in dit theater..............

het vervolg van mijn 'viltpopjes maken' avontuur. Op 10 december 2008 berichtte ik over het mislukte 'hoofdjes maken'. Ik heb toen speciaal tricot hiervoor gekocht (ipv het in het pakketje zittende buistricot). En daar is het bij gebleven: nooit meer het maken van viltpopjes opgepakt. Wél heb ik ondertussen een tas vól viltpoppakketjes staan, het kopen ervan bleef ik dus wel doen. Nu ben ik sinds een paar maanden actief op een antroposofisch forum en daar gaan we nu 'pakketjes afmaken' een soort van UFOclub dus. En natuurlijk heb ik mij daarvoor opgegeven *zucht, ik kán het ook niet laten*. Er zijn geen data's afgesproken voor updates, het komt zoals het komt dus dat is weer wel makkelijk (maar wel een stok achter de deur minder hoor) Dus binnenkort ga ik weer eens met viltpopjes maken aan de slag (die seizoenstafel die ik al járen wil moet nu maar eens van de grond komen)

2 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Da's een goed idee, een Ufo-club! Een stokje te kort?
Zal ik m'n zweepje boven halen?
Kom op, we willen poppetjes zien!
Goe weekend!

Grietje zei

Goed zo!
Ik hoop dat het met het tricot makkelijker gaat dan met het buisverband.
Succes er mee.

Groetjes,
Grietje