donderdag 14 januari 2010

UFO club op het handwerkersgilde.

En natúúrlijk doe ik mee. Ik heb voor de UFO-club het overhemd voor m'n man uitgekozen als eerste project. Dat hemd ligt al meer dan 2 jaar in een plastic tasje te wachten om afgemaakt te worden. Ik moet wel even checken of er geen roestvlekjes inzitten (van de spelden). Kan hij deze zomer hopelijk dat overhemd eens aan! De 20e januari starten we met een foto van de UFO zo als ie er nu uitziet (moet ik wel een fototoestel hebben want een herenoverhemd onder de scanner: dat lukt niet, zo'n grote scanner heb ik niet). Iedere 20e van de maand komt er een update op m'n blog totdat het overhemd klaar is (en dan komt de volgende UFO aan de beurt).

5 opmerkingen:

Brechtje zei

Wat een goed idee Miriam. Zo komen dingen eindelijk af. Wat goed om een stok achter de deur te hebben! Succes hoor met het overhemd.

colourfullflowergirl zei

wat in de vrede is een UFO zoals jij dat bedoeld......

Miriam zei

Een Un Finished Object. Iets waar je mee begonnen bent maar al lang niets meer aan gedaan hebt.

Groetjes
Miriam

Ingrid. zei

Ja , soms moet je jezelf even ergens toe zetten ;-)
Er komt bij mij in dit nieuwe jaar trouwens nog niet zoveel uit handen...
Succes met het overhemd !
Fijne dag , groetjes Ingrid.

meijra zei

Die Ufo hoeft toch niet af te zijn? Je moet toch alleen een vordering laten zien zeker. Anders red ik het niet.
gr. Meijra