woensdag 13 januari 2010

Hoera voor de scanner!

Zolang ik niets 3dimensionaals te showen heb kan ik de scanner gebruiken in plaats van het fototoestel. Het is wel even priegelen en prutsen voordat je een mooie scan hebt maar het is me toch redelijk gelukt. Dit is de 2e geboortelap in het kader PIF/GUL. Dit kindje houdt van honden en poezen en aangezien ik deze schommelende dalmatiƫr erg leuk vond is die het geworden. Nu nog 1 te gaan (of de ontvangende familie moet nog een 4e kindje krijgen, dan maak ik voor dat kindje natuurlijk ook een lappie)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

wat een leuk borduurwerk!

ik kreeg 14 krasjes op mijn arm. en 20 soorten op de rug. die er 3 dagen op moesten zitten en er nu dus af zijn maar moet alleen nog morgen naar de dermatoloog om uitslag te halen, kijken of de plekjes nog groter etc zijn geworden. maar wel lekker veel borduurtijd

colourfullflowergirl zei

Leuk! Een eigengemaakt kado vind ik altijd het leukst om te krijgen.

Grietje zei

Wat een schatje! Heel slim om de scanner te gebruiken.

Groetjes,
Grietje

Myrthestiek zei

Hij is echt prachtig.
Onze meisje (en wij natuurlijk) zijn er ontzettend blij mee, hondjes doen het heel goed bij haar ;o).

En wees maar gerust er komt bij ons echt geen 4e meer bij hoor. De derde blijft echt te laatste :D.

Hartstikke bedankt!

Mascha zei

Wat lief. En slim bedacht om te scannen.

Ingrid. zei

Leuk werkstuk ! Gebruik de scanner ook veel !
Goed weekeinde , groetjes van Ingrid.