vrijdag 22 januari 2010

Tsja,

wat zal ik zeggen? Dat ik een abonnement genomen heb op het quilttijdschrift Patronenpost ? En dat ik dus dit jaar wel moet gaan leren quilten ('moest' ik toch al vanwege de lensquilt)? En dat ik dus allerlei benodigheden moet gaan aanschaffen voor deze nieuwe hobby? En dat ik van plan was allerlei 'liggende' projecten eerst af te gaan maken? En dit jaar zoveel mogelijk UWYH te gaan doen? Tsja, dan móét ik wel dit weekend non-stop borduren hè! Nu manlief nog zien te overtuigen hiervan. Tips anyone?

2 opmerkingen:

Sjoukje zei

Een mooi overhemd voor hem afmaken?
Dit zijn altijd lastige dingen, mijn man begint ook te zuchten als er weer post van Bobbins is, ik heb toch genoeg?! Ik zou ook graag leren quilten, maar ik wacht er nog even mee. Ik heb nu (met twee jonge kinderen) zo weinig tijd dat ik al m'n tijd aan borduren wil besteden. Succes!

GRANNY'S HOUSE zei

O jee, ook overstag, tja nu ben je er mee besmet en kan je niet meer terug ;-))

Groetjes
Ines