zaterdag 23 januari 2010

Post!

Toen ik om 12.00 uur thuiskwam van het noodzakelijke 'boodschappen doen in de stad' lagen m'n eerste Patronenposten op de mat. Wat een leuke tijdschriften zeg, heel veel beeldmateriaal, heel erg leuke patronen, tips van quiltsters. Duidelijk en fris van opzet! Ik zit nu helemaal te stuiteren van enthousiasme en wil natuurlijk meteen aan de slag (maar ik kwel mezelf: ik moet eerst andere zaken afwerken) De nieuwste Anna heb ik vanmorgen ook weer gekocht, misschien toch ook maar weer een abonnement nemen want ik koop haar toch ieder maand. Julie zien het wel: ik verveel me niet!

9 opmerkingen:

Ingrid. zei

Nou " zet hem op " zou ik zo zeggen zoveel mooi's om te maken ! ( Of gewoon lekker naar KIJKEN in de tijdschriften ;-)
Fijn weekeinde , groetjes van Ingrid.

Grietje zei

Misschien leuk om voor je verjaardag een abonnementje te vragen op de Anna? (ik weet nooit wat ik moet vragen en vraag daarom zulke dingen)

Lieve groet,
Grietje

miriam zei

wat een mooie tijdschriften zeg die patronenpost ziet er heel leuk uit met die matroesjka's.
Kan me je enthousiasme heel goed voorstellen daar heb ik ook wel eens last van maar ja er ligt vaak nog zoveel te wachten om gemaakt te worden.


groetjes miriam

Willy zei

Moeilijk is het dan om het nog te laten liggen.
Ik wens je er toch al veel kijkplezier mee.
Groetjes

crea annemieke zei

Hoi Miriam,

Wat een mooie tijdschriften.Als er nu ook eens wat tijd bij te koop was......
Leuk idee van Grietje.....
Nou we zien je werkjes wel weer eens,
Daaaaag en de vriendelijke groetjes van Annemieke

Anoniem zei

Oeps, kan mij voorstellen.

kende dat blad nog niet.
Val natuurlijk voor die baboesjka's.
Is dat blad ook los verkrijgbaar !?
Ik ga in ieder geval op stap voor de Anna !!;-)

succes met beheersen !!;-))

mm

Miriam zei

Ik ga idd de Anna als cadeau voor mn verjaardag vragen, goed idee Grietje!!

Enne Marianne: het blad is per stuk verkrijgbaar volgens mij hoor. Moet je even naar http://www.wendyvosters.com/patronenpost.htm

Groetjes
Miriam

Anoniem zei

Miriam, ja ik zag het op hun site !!
Of ik mij laat verleiden en ga quilten !!;-))

bedankt !!

Alice zei

Gelukkig, ik zie dat ook jij je door allerlei verleidingen laat overhalen om leuke en mooie dingen te maken. Leuke blog heb je, de lijst met nog te maken herken ik inderdaad helemaal. Gr. Alice