dinsdag 1 december 2009

Zwerfdoos is weer onderweg.

De SWAPzwerfdoos gaat, als het goed is, vandaag met de post weer naar mij toe. Ik ben benieuwd wat ik er deze keer weer allemaal in vinden ga! Degene die hem mij weer toestuurd heeft er een creatie van mij uitgehaald: een mouw/sjaal/dinges. Foto's zal ik er even bij zoeken:
Het is een brede sjaal met een aangebreide kol. De kol kan ook als hoofband gedragen worden. Aan de uiteinden van de sjaal zitten manchetten met een uitsparing voor je duim zodat je die manchet over je hand heen kunt dragen. Met dit frisse weer lijkt het mij een zálig ding om te dragen.

1 opmerking:

Grietje zei

Mooie mouw/sjaal/dinges ;-)
Hoe werkt zo'n zwerfdoos? Ik begrijp dat je er iets uithaald en dat je er zelf wat in doet maar als iemand er wat uithaald....gaat de doos dan terug naar de maakster van dat uitgekozen stuk? Of hebben jullie een lijstje gemaakt met adressen.

Groetjes,
Grietje