maandag 30 november 2009

Weekend potpourri.

Wat een slecht weer de afgelopen tijd, gelukkig staan er betere dagen op ons te wachten deze week. Zoonlief is een echt buitenkind en staat op exploderen wegens een teveel aan energie. Gisteren even de mailwisseling over de geboortelappen uitgeprint, ik moet nu de gegevens op het eerste lapje borduren. Best moeilijk om de plaats van de naam enzo te bepalen want het moet wel in verhouding staan. Dus ik vlucht weer weg hiervan (dom maar waar) en wel in een wokkelsjaal! Bij Grietjekarwietje heb ik het 'recept' gevonden gisteren. Meteen de wolvoorraad in gedoken en jawel hoor, ik had nog 3 leuke bij elkaar passende bolletjes liggen. Nu is de wokkelsjaal op de helft van de tweede toer, dus met een beetje geluk is ie vandaag wel klaar. (dus morgen wss een foto van het eindresultaat) Ook had ik dit weekend veel tijd 'over' omdat clubs.nl donderdag overgegaan is. Helaas werkt nog niet alles naar behoren. Voor mij persoonlijk zijn de twee grootste ergernissen: het dmv uitroeptekens aangeven van nieuwe berichten en reacties werkt niet goed en de tijd die het het plaatsen van een reactie kost (vanmorgen weer ruim 15 minuten voor 1 reactie van 3 woorden!!) Het kost me zoveel tijd om hetgeen dat ik nog niet gelezen heb te zoeken en als ik dan eens een reactie plaatsen wil de tijd die daar overheen gaat, dat ik besloten heb het maar een poosje 'op te geven'. Hopelijk komen er snel aanpassingen op dit vlak anders denk ik dat ik er weinig of niet meer naar toe ga (jammer voor m'n clubjes want ik mis ze nu al!) Hopelijk leest een medeclupper dit bericht, dan weten ze waarom ik er niet ben. Hopelijk word dit een betere week dan de voorgaande(n).

4 opmerkingen:

Natascha zei

Ook ik ben niet aanwezig op clubs vanwege de frustraties die het me nu allemaal opleverd....Gelukkig ben ik niet de enige clubhopper die er last van heeft !!!
Groetjes Natascha

Ingrid. zei

...'t is hier nu heerlijk zonnig...
Zonnige groet uit Assen.
( viltkriebels )

Myrthestiek zei

Oei, oei, ik maak het je niet makkelijk met de geboortelappen hé?! :)

Miriam zei

Die animalbaby's zijn zo leuk om te doen dat dat de moeilijkheid (voor mij dan toch) van de plaatsbepaling van de gegevens te niet doet! Alleen doe ik er naar mn zin veeeeeeeeeeeeels te lang over. Had ik het niet in het voorjaar van 2008 al beloofd? Maar de eerste wil ik dan toch binnen 2 jaar klaar en verstuurd hebben :)

Groetjes
Miriam