zaterdag 12 december 2009

SAL6, deel 8 is klaar.

Ik heb weer eens een blokje aan m´n afghan geborduurd. Een heerlijk patroon van Stoney Creek genaamd Nature s Home Afghan. In totaal zijn het 30 blokken dus ik kan nog een poosje vooruit. Zo ziet ie er nu uit:

Ik hoop dit weekend een nieuwe SAL te beginnen (de SAL is al lang van start, maar ik ben nog niet begonnen. Zo heb ik er al 3 liggen en een vierde SAL komt er in april aan)

Ook ga ik proberen m'n SJAL af te werken zodat ik de 15e de laatste update geven kan. Heb ik weer een affo erbij. Ik hoef me niet te vervelen dus!

5 opmerkingen:

Babs zei

Die afghan is zo mooi, maar ik ben bang dat ik niet echt goed met die stof overweg kan. Nou ja, er zijn andere dingen ook he ;-)

Ik ben even gaan kijken naar dat forum en heb me ingeschreven.

Amarins zei

Hij wordt prachtig Miriam. Ben wel heel benieuwd welke nieuwe SAL je gaat starten. Maar dat krijgen we hier vast nog te zien.
Groetjes,
Amarins

Marijke zei

oh, wat 'n mooie! En ik denk dat die ook wel meer opschiet dan degene waar ik aan ben begonnen :-((... Daar had ik trouwens in het begin van deel 2 een foutje in gemaakt en kon dus alles weer uitdoen (tegen dat ik 't gemerkt had, zat ik al zoveel steken verder en dat gaf toch 'n serieuze domper).

Jikkes zei

Ik herken dat achtelopen ;o)
Zo heb ik ook een quilt liggen (6 delen achter ofzo ;o))

Lieve groet,
Maureen

astridvanbeers zei

Even door je borduurwerkjes "gelopen", deze ligt bij mij ergens in een hoekje.pffff, of ikdit ooit ga volbrengen???? kweet niet.
En jij?