donderdag 10 december 2009

Gááááp............

Wat heb ik slaap zeg. Gisterenavond ben ik veels te laat naar bed gegaan. Ik heb het internet afgeschuimd naar leuke projecten voor de zwerfdoos en je weet wel hoe dat gaat: van het één naar het ander doorklikken en voor je het weet is het 01.30 uur. Om 02.00 meldde zoonlief zich, hij miste papa want die was op een tweedaagse cursus. Dus hoppetee, zoonlief bij mij in bed genomen, nog 3 verhaaltjes verteld en hij sliep weer........................tot 06.00 uur.
Vandaag nog even een boekenlegger afgemaakt die ik deze week begonnen ben, ik had nog leuke zonnige kleurtjes katoen liggen. Restjes van een truitje dat ik voor zoonlief gemaakt heb (mt. 74 nog geloof ik, nu zit ie in 98). Ik ben van plan om boekenleggers te maken als einde-schooljaar-cadeautjes voor de juffen en de meester van de peutergroep waar zoonlief heen gaat. Of het deze boekenlegger worden gaat of misschien toch een geborduurde weet ik nog niet. Gelukkig heb ik nog even de tijd om daar over te beslissen.
Zo ziet het gehaakte exemplaar eruit:

3 opmerkingen:

Amarins zei

Super leuke boekenlegger zeg, heel mooi!
Groetjes,
Amarins

Babs zei

Die boekenlegger ziet er mooi uit hoor. Hoe doe je eigenlijk mee aan die zwerfdoos?

Miriam zei

Als je mee wilt doen met de zwerfdoos, dan kan dat hoor. Je moet je aanmelden en voorstellen bij dit forum: http://swapperdeswapperdeswap.forumup.be/index.php?mforum=swapperdeswapperdeswap je even inlezen en dan kun je je inschrijven voor de zwerfdoos én andere SWAPs. Het lijkt me leuk je daar te zien!

Groetjes
Miriam