vrijdag 18 december 2009

SAL28, 1e deel klaar.

Zo, het eerste deel van deze SAL is ook klaar (startte op 1 mei jl. dus ik ben een beetje aan de late kant) Het is een patroon van Canepa en het heet Acrobats. En als je het berichtje erbij pakt van de Clowns van Canepa dan zie je dat ze leuk bij elkaar passen. Het lijkt me leuk om deze 2 op te hangen op zoonliefs kamer (en ik hoop maar dat zoonlief ze ook leuk vind want er zit veel werk in deze 2 SAL's, veel confetti steken met name in de Acrobats).
Nu nog de sneeuwpoppen opstarten dan ben ik in ieder geval al bezig met al m'n SAL's, dat ik achterloop is geen problemen bij 'mijn' SAL-clubje. April 2010 start er nog een SAL waarvoor ik mij opgegeven heb...............zou ik een SAL-verslaving hebben?

6 opmerkingen:

Marijke zei

Maar ga je ze ooit allemaal klaar krijgen? Met 1 Sal heb ik al meer dan genoeg :-)

Mascha zei

Volgens mij zijn we allemaal wel een beetje Sal verslaafde.
Fijn weekend, Mascha

Miriam zei

Marijke: tuurlijk gaan die af geraken.....................ooit...............een keer. ;)

Groetjes
Miriam

Miriam zei

Mascha, ik denk dat het tijd is voor de ASV (anonieme SAL verslaafden) om dan met behulp van een 12-stappenplan onze verslaving te verdiepen euh, te verhelpen.

Groetjes
Miriam

Amarins zei

Ziet er al mooi uit Miriam. Je bent lekker bezig met al je SAL's leuk. En ik denk dat als je aan een SAL begint je langzaamaan wel verslaafd wordt hoor haha!
Groetjes,
Amarins

Natascha zei

Zou het ??? Ik geloof dat je die vraag helemaal niet hardop hoeft te stellen miriam !!!
Groetjes Natascha