maandag 21 december 2009

Ketting gemaakt: zó leuk om te doen.

Zo, gisteren heb ik een ketting gemaakt. Is vrij simpel om te doen (als je het patroon door hebt, ik ben 3x overnieuw begonnen) maar zó leuk. Ik had vorige week kraaltjes, draad en naalden besteld bij Creadream. En binnen no time lagen ze op de mat hier, uitstekende service dus! En zo ziet m'n ketting eruit (foto met en foto zonder flits: ik vind ze beiden niet mooi maar er zijn wat problemen met de camera) Het patroon vond ik op internet: HIER , het heet een Daisy Chain en per daisy worden er 8 kraaltjes gebruikt.

5 opmerkingen:

Babs zei

Nou, leg in het vervolg de ketting eens op zwart papier (of op wit voor donkere kleuren) en neem het bij daglicht aan een raam of zo. De foto zal er meteen beter uit zien ;-)

Mare, de ketting is mooi hoor, met of zonder slechte foto :p

Mascha zei

Hij is heel erg mooi geworden. Ik heb je tip opgeslagen voor ooit om te maken.
Groetjes Mascha

Ingrid. zei

Ja , werken met kraaltjes vind ik ook erg leuk om te doen. De ketting van jou is erg leuk geworden !
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

Heidi zei

Leuke blog, mooie ketting. Woon je in Zeeuws-Vlaanderen??

XO Heidi

Miriam zei

@ Babs, dat vel papier ga ik eens proberen. De foto is bij het raam, in het daglicht (met veel sneeuw, dus veel licht) genomen. Het laten vallen heeft onze camera geen goed gedaan, we sparen nog even voor een nieuwe.

@ Mascha, ik zie jouw ketting wel voorbijkomen op je blog. Het is erg leuk om te doen, ik was met een uurtje of 2 klaar ondanks dat ik 3x overnieuw begonnen ben.

@ Ingrid, heerlijk is het hè, zitten pietepeuteren met kralen.

@ Heidi, ik woon niet meer in Zeeuws Vlaanderen. Ik heb een jaar of 7 in Aardenburg en Oostburg gewoond. Ik zou zó weer terug gaan trouwens, ik heb nergens zo fijn gewoond als daar.