zaterdag 24 oktober 2009

SAL26, My Love. Deel 3 is klaar.

Zo, het derde deel van My Love (aka LoveBoat) is klaar. Ben nu zo'n 7500 steekjes onderweg, dus er zullen nog heel wat kruissteekjes gezet moeten worden voordat ik hier kom jubelen dat ie af is. Vandaag wil ik het laatste sokje van de Odd Socks opstarten, dan heb ik eindelijk weer eens een Affo. Ondertussen ben ik ook nog steeds druk met de SprookjesSWAP, maar daar kan ik enkel overdag aan werken als zoonlief slaapt en die slaapt momenteel krapaan een uurtje per dag. Ik geloof niet dat deze SWAP op tijd bij m'n maatje terecht gaat komen, maar wat in het vat zit enzo hè. En dan the neverending story qua PIF/GUL geboortelappen. Dáár zit iets schot in! Ik moet voor de eerste enkel nog bepalen waar ik de tekst ga plaatsen zodat alles in verhouding staat en dat vind ik best moeilijk. Als ik de eerste lap helemaal klaar heb gaat de vlag uit! De volgende 2 zullen hopelijk een stuk rapper gaan. Die animalbaby's zien er vrij simpel uit, maar schijn bedriegt: er zit best veel werk aan. Maar leuk dat ze zijn!!

6 opmerkingen:

Yvette zei

zijn alle steekjes liefde? Ik denk wel!

liefs
yvette

willy zei

Prachtige kleuren en wat een steekjes.

Tineke zei

Hi bezige borduurbij,

Ik geniet van je verhalen en je mooie foto's. Borduur ze.

atelierlemlem zei

Heerlijk he? Zo veel borduren! Ik heb gisteren een mooie tekening van internet geplukt met een hert en ga deze in de 'red-white' borduurtechniek (steel steekjes; gaat lekker snel!) in het wit op een zwart kussentje borduren als kerstkadootje voor mijn zusje. Zij verzameld hertjes... Zo wordt de lijst van ufo's ook hier weer aangevuld...haha!
Groetjes mama lieveheersbeestje.

Monique zei

Wat een werk zeg, maar wat is het resultaat tot nu toe al móói!!

Corina zei

Nou, dat ziet er alvast heel mooi uit!