woensdag 28 oktober 2009

Druk!

Ik ben druk bezig met de sprookjesSWAP en daar kan ik dus niets van laten zien. Het is ook nog eens herfstvakantie dus echt opschieten doe ik niet met een tweejarige in huis die alles doet wat niet mag en zich in een driftbui werpt als ik hem 'nee' verkoop. De deadline (pakket op z'n laatst 30 oktober bij je maatje thuis) ga ik niet halen. M'n eerste zelfmaakitem is veel, heel veel werk (maar ik ben op de helft), m'n tweede zelfmaakitem ben ik net opgestart (dan kan een beetje met die peuter thuis). Ik heb ook weer een paar steekjes gezet aan SAL6, Natures Home Afghan (Stoney Creek) dat is weer fijn borduren nu. Zomers is het me te warm om onder zo'n grote lap te zitten dus het is echt mn winterwerk.

3 opmerkingen:

Ingrid. zei

Gewoon lekker je ding doen ; alles op z'n tijd !
Fijn weekeinde , groetjes van Ingrid.

Monique zei

Succes!

Myrthestiek zei

Dat schiet zo lekker op hè een kleintje met die driftbuien.
Wij hebben ook net zo'n periode gehad, gelukkig is hij nu weer de vrolijkheid zelve ;o).

Groetjes Tessa