vrijdag 4 september 2009

Zomaar leuk!

58 words

Speedtest

5 opmerkingen:

Yvette zei

ik ga het niet eens proberen....laf hè...ik heb maar met moeite ooit in een grijs verleden een typediploma gehaald en ik gebruik niet zo veel vingers meer als ik ooit geleerd heb....
dagdag
fijn weekend

atelierlemlem zei

Oei, beter dan mij hoor ! 236 aanslagen en 36 woorden is mijn score... en ik typ nog wel blind..

Miriam zei

Ik heb (op m'n elfde!) een Scheidegger typcursus gevolgd (10 vingers blind) Ik haalde toen al iets over de 300 aanslagen per minuut (zilveren diploma kreeg je dan) Nu zat ik boven de 400 per minuut en maar 3 woorden fout. Ik kan het nog blijkbaar!

Groetjes
Miriam

Ingrid. zei

Met die ene type vinger van mij...?!
Ik waag me er niet aan ;-)
Fijne dag , groetjes van Ingrid.

Sjoukje zei

Ook gedaan en ben eigenlijk best trots: 64 woorden, 401 aanslagen per minuut! Had ik van mezelf niet verwacht, want ik heb tijdens m'n studietijd een internet typecursus gedaan en verder helemaal niks. Ik moet wel zeggen dat ik bijna dagelijks blog, maar qua werk weer niet met de computer bezig ben. Nou ja, leuk om even uit te proberen!