woensdag 2 september 2009

Weer een award ontvangen!

Ik heb hem van Amarins gekregen, dankjewel! Nu moet ik 7 dingen over mijzelf vertellen, euh ............... even denken hoor. 1. Ik kom niet op gang 's morgens als ik geen kopje koffie gehad heb. Meer dan 1 kopje per dag neem ik zelden of nooit, dan krijg ik last van m'n galstenen. 2. Ik vind het heerlijk om m'n zoon (26,5 maand, zo'n 15 kg) in een draagdoek op m'n rug te dragen. En hij geniet er ook van. Ik heb nu wel zo'n doek of 7 á 8 en ik hoop hem nog lang zo te kunnen 'vervoeren'. 3. Ik ga graag naar de Sligro om daar vanalles en nogwat te kopen dat niet in de supermarkt te koop is. Helaas mag ik er niet binnen met zoonlief, dus ik kan enkel in de weekend als manlief thuis is. 4. Ik mag graag kunstroutes/open atelier/tentoonstellingen bezoeken van (nog?) onbekende kunstenaars. De mooiste dingen voor leuke prijzen én het inspireert mij altijd enorm. 5. Ik eet het liefst Italiaans. 6. Ik ga niet graag op reis. Het verblijf elders is geen groot punt, maar de reis is een ander verhaal. Ik ben gewoon graag thuis in m'n eigen gedoetje. 7. Ik doe graag vrijwilligerswerk. Zo hèhè, toch wat meer persoonlijks op m'n blog gezet. Eigenlijk was dat nooit m'n bedoeling van dit blog, maar blijkbaar ben ik m'n grens aan het verleggen. Het doorgeven van deze award doe ik niet, ik vind dat iedereen die met liefde en aandacht aan z'n blog werkt (ongeacht het onderwerp van dat blog) deze award aan zichzelf mag toekennen.

5 opmerkingen:

Amarins zei

Haha, wat is dit leuk om je laatste zin te lezen. Ik heb in dubio gestaan om de award niet op mijn blog te zetten omdat ik niet persoonlijke dingen op mijn blog wil zetten. Ik wil alleen mijn creatieve uitspattingen laten zien. Maar kennelijk verleg ik mijn grenzen ook, ga ik trouwens niet te vaak doen hoor!
Groetjes,
Amarins

Ingrid. zei

Gefeliciteerd !
Leuk blog om te lezen !
Fijne dag , groetjes van Ingrid.

astridvanbeers zei

Leuk om wat persoonlijks prijs te geven. Ik kan me in sommige dingen wel vinden, maar dat van de Sligro. Hier in Terneuzen een ongezellige winkel.
Proficiat met je award, we gaan je creativiteit verder volgen.

monique zei

wat leuk Miriam,een kijkje in de keuken.
groetjes Monique

Babs zei

Hihi, de bank hebben wij gedaan, de rest heeft ze zelf gedaan :p