zaterdag 4 juli 2009

Pffffffff, wat is het toch warm!

En wat kan ik daar toch slecht tegen. Er komt dan ook niets uit m'n handen (geen huishoudelijke zaken, maar ook geen handwerkrestultaten) Het enige wat is soms even doe is haken aan m'n HAL. Ik kan nu echt niet onder een borduurwerk zitten met m'n plakhandjes. Jammer want ik moet er 3 opstarten en ben met 4 bezig. De achterstand wordt groter en groter, maar gelukkig is dat bij onze SALclub geen enkel probleem. M'n HAL groeit dus wel stokje voor stokje. Ook zit ik in afwachting van de zwerversdoos van m'n Swapcluppie. Ik geloof niet dat ik hier al iets over verteld heb dus hier komt het verhaal: de zwerfdoos zit vol met zelfgemaakte en zelfgekochte spulletjes. Je mag er uit halen wat je wilt, en zoveel je wilt, als je het maar weer aanvult. Neem je een gekocht item uit de doos, dan moet je er weer iets gekochts in doen. Ga je voor een leuk zelfmaak ding, dan moet je er weer iets zelfgemaakts voor in de plaats doen. In de eerste ronde doen we er allemaal iets extra's in om zo de doos goed gevuld te krijgen. Als de doos hier binnen komt, dan worden m'n HAL en SAL's weer opgeschort, want de doos mag maximaal 1 maand hier blijven. Dus die maand besteed ik aan 'vulling' maken (en eventueel kopen) voor de zwerfdoos. Vooraf iets maken kan ik natuurlijk doen, maar ik weet niet precies wat er allemaal in zit en wat ik er dus uit ga halen en het is ook wel de bedoeling dat je iets terug steekt dat qua waarde ongeveer gelijk is. Dus geen handgebreid vest nemen en daar een gehaakte eierwarmer voor terugdoen zeg maar. Ik ga wél alvast m'n hobby boeken en tijdschriften doorkijken (en het internet afschuimen) voor leuke ideetjes. En omdat het anders zo'n kaal berichtje is deze leuke plaatjes, zomaar van het internet geplukt:

3 opmerkingen:

monique zei

Hoi,een soort hond in pot maar dan anders ,hihi .
Ga heerlijk naar het strand met je zoon !! Daar heb ik ook heel wat uurtjes doorgebracht toen ze klein waren,zalig .....
Groetjes Monique

Natascha zei

Zo zie je maar ook onze huisdieren hebben last van de hitte en zoeken lekker verkoeling in de koelkast...wel knap dat de mensen daar nog plek voor hebben...bij mij ligt de hele koelkast volgestampt met drinken !!!
Groetjes Natascha

Ingrid. zei

O , pfffffffffff... vreselijk die hitte ; van mij mag de herfst snel komen ! ( Krijg nu last van m'n darmen en een super slecht humeur... die leuke foto's maken het wel weer iets minder ernstig.)
;-)
Prettige avond nog , groetjes Ingrid.