donderdag 25 juni 2009

Het wordt er niet makkelijker op............

Omdat we dit najaar met de SJAL beginnen gaan ben ik natuurlijk me aan het voorbereiden wat ik maken wil. Ik heb wol en een patroon van een soort van omslag/wikkel vest/sjaal/toestand liggen: dat zou weer een goede UWYH actie zijn.
Dan heb ik diverse Möbiussjaals 'geboren' zien worden op diverse blogs: erg mooi en een leuk wiskundig mode grapje. Máár er komen steeds mooie(re?) patronen voorbij als je erop let. Nu kreeg ik bericht van DROPS DESIGN dat de nieuwe patronen geplaatst worden en daar zitten regelrechte beauty's tussen die als SJAL kunnen dienen.
ZUCHT, waarom kan het nou niet gewoon eens heel makkelijk zijn? Wil je je ook even verlekkeren? Kijk dan maar eens HIER (aanklikbaar) Dit is een potentiële kandidaat:

9 opmerkingen:

Natascha zei

Het word er inderdaad niet makkelijker op als ik al die mooie patronen van drops zie...ik moet daar maar niet te vaak gaan kijken denk ik ...
Groetjes Natascha

monique zei

Er staan idd hele leuke patronen bij .Toevallig ben ik ook aan het denken of ik zo'n sjaal wil gaan breien .Hij is erg mooi !!
Groetjes Monique

Ingrid. zei

Ziet er idd erg mooi uit... Volgens mij moet ik het maar gewoon bij vilt houden ;-)
Goed weekeinde , groetjes Ingrid.

Amarins zei

Deze is inderdaad wel heel erg gaaf. Mijn breien is niet echt optimaal dus ik zal er niet beginnen, maar ik zou de sjaal wel willen hebben.
groetjes,
Amarins

Anoniem zei

Je sprei wordt geweldig, zo veel banen, en zo fijntjes !!

Ja, ik kom nu ook overal sjawls tegen.
Gelukkig hebben we nog even de tijd !!;-))

marian'ne m

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een schitterende patronen, voorlopig ga ik daar niet meer kijken.

Groetjes
Ines

lut zei

Net even bijgelezen. Je sprei wordt prachtig. Ideetjes voor de sjaalalong genoeg hé.

MariecusBruyn zei

Ik zal ook nog eens een kijkje moeten gaan nemen bij Drops, zie ik.
Maar eerst wil ik je nog heel hard bedanken voor je mooie woorden. Ze waren een ware steun voor me!

Magda zei

Ja heel mooi patroon.. en wat een prachtige kleuren.. ben ook nog volop aan het nadenken en rondkijken.. :-) Magda