donderdag 21 mei 2009

Update 5 HAL.

Zo, het is weer de 21e vandaag: HAL update dag dus. Ik heb m'n 4e baan bijna klaar, deze moet enkel nog aan de andere 3 gehaakt worden d.m.v. picootjes. Ik ga dat vanavond nog doen denk ik, want ik kan momenteel niet borduren: de lamp is kaduuk en voor de rest hebben we bar slecht licht in huis (wel daglicht, maar dat is 's-avonds toch al snel te donker) Gelukkig gaat haken (of breien) goed met wat minder licht. Wel moet ik nog alle begin en eind draadjes wegwerken van de HAL (en daar heb ik me een hekel aan). Toch maar eens aan beginnen anders ga ik er te veel tegen op zien en dan doe ik het misschien nooit meer, dat zou zonde zijn.

6 opmerkingen:

Carla zei

Jouw sprei wordt ook mooi, zo met dat donkere garen. We haken dapper door!

Ingrid. zei

Wat mooi ; erg mooi die kleur blauw !
Fijne avond , groetjes Ingrid.

Anoniem zei

Hoi Miriam wat is de kleur van je sprei geweldig mooi , op de foto lijkt het op spijkerbroeken baluw vindt het erg mooi. en de vierde baan bijna klaar wat goed he?


christine

astridvanbeers zei

Goed voornemen, voor je weer verder gaat eerst even draadjes instoppen! Je werk vordert snel vind ik.

Lut zei

Je sprei wordt prachtig in deze mooie blauwe kleur.

colourfullflowergirl zei

Wat een ontzettend mooi sprei!!
En wat een werk. Ik las dat er ook nog een baan weer uitgeroetsjt is....vreselijk.. Ik zou het allang aan de kant gegooid hebben.
En wat een optimistische man heb jij...haha. Groetjes Colourfullflowergirl