vrijdag 22 mei 2009

AAAARRRRRRGGGGGHHH

Dacht ik gisteren 'even snel' m'n vierde baan aan de sprei te haken, was ik bijna klaar (echt bij het laatste picootje): zie ik dat de baan er verkeerd aan zit!! Rrrrrrrrrrrrrrttttttttttttttsssssssssss, al het werk van die avond weer uitgehaald. Commentaar van manlief: gelukkig dat dit je hobby is, dan kun je weer een extra avondje hobbiën. Tsja, helaas werkt dat zo niet (bij mij dan toch). Maar vol goede moed de eerste stukjes weer aan elkaar gehaakt, en nu wél goed natuurlijk. Ook even snel gechecked of de andere banen gelijk aan elkaar liepen, gelukkig deden ze dat (toeval? onbewust bewust goed gegaan? ik weet het niet, maar ik ben er blij mee) Vandaag even borduurstof gekocht om m'n KikkerSAL en de VissenSAL op te borduren. Ik ben gegaan voor Jobelan wit, 28# oftewel 11 draads oftewel 5,5 kruisje per centimeter. Hetzelfde gebruik ik voor SAL My Love, en die stof bevalt me goed.

6 opmerkingen:

Crea Annemieke zei

Hoi Miriam,

Dat is even pech.!!! Maar je gaat weer vrolijk verder.En succes met al je Salletjes.Wat dat aangaat vind je ook alles leuk.....

Vriendelijke groetjes an tot horens..
Annemieke

GRANNY'S HOUSE zei

Wat vervelend, maar je bent gelukkig weer opnieuw begonnen:-D

Groetjes
Ines

Het Fluwelen Konijn zei

Hoi Miriam, ik probeerde een reactie te plaatsen, maar volgens mij niet overgekomen.
Wat jammer dat je even mis ging met de HAL. Het is altijd weer een heel werk om een fout te herstellen. Maar het is gelukt, fijn hoor. Succes met het vervolg. groet Betty

Ingrid. zei

Balen !
Fijne zonnige zondag , groetjes Ingrid.

Natascha zei

Volgende keer dan toch maar bij beter licht doen he...LOL Nu kan je en sávonds niet borduren maar ook niet haken...slik..
Groetjes Natascha

atelierlemlem zei

Wat een narigheid...gelukkig is het weer hersteld. Ik moest wel lachen om je man hoor! Je hebt het er dan ook maar druk mee..