zaterdag 21 maart 2009

Update 3 HAL en Post

Alweer 3 maanden bezig met de HAL, wat gaat de tijd toch snel hè. Ik heb 3 banen (van de 8) klaar en ben bezig met de blokjes van de 4e baan. 1 Baan per maand, mooi op schema vind ik zelf. Het kán vlotter hoor, maar ik 'moet' ook nog borduren (o ja, en het huishouden doen en voor kindlief zorgen) Nee, 1 baan per maand vind ik een fraaie score. Nog even het bewijs van m'n huisvlijt:

Vandaag viel er ook weer hobbypost op de mat. 2 Borduurpakketten die ik bij de Handwerkboetiek besteld had. Kijk maar eens hoe leuk:

Een kerstboom met sterren en een speldenkussentje met vogeltjes (de rode heb ik genomen). Er zat een cadeau patroontje in de envelop, leuk hè. Het is een fijn adres om spullen te bestellen heb ik ervaren, het wordt je toegestuurd met een rekening erbij. Geen vooruitbetaling, creditcard, paypall, ideal ofzo. Gewoon lekker op de 'ouderwetse' manier. Ga anders zelf maar eens kijken!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk om de sprei in een mooie blauwe kleur te zien!

Anoniem zei

Prachtig huisvlijt.
Mooi en wat ver al.
En gezellige post !!

OOO haak jij niet de hele maand door !!?;-)

marian'ne m

Miriam zei

Nee Marianne, ik haak niet alle dagen van de maand. Dan zou de sprei ook veels te snel klaar zijn, dat is ook niet leuk.

Hoi Letty (leuk blog heb jij!!) Het lijkt op deze foto inderdaad blauw. Maar het is een donkergrijze katoen met een soort van petrolkleurige gloed erover.

Groetjes,
Miriam

Anoniem zei

Gewoon geweldig, dit patroon in deze kleur! Leuk om te zien dat je er plezier aan beleeft :-)))
Dank je wel voor een mooie update!

Anoniem zei

Wat mooi! Je bent bijna op de helft.

GRANNY'S HOUSE zei

Ik blijf het blauw ontzettend mooi vinden, wie weet ........

Groetjes
Ines