donderdag 19 maart 2009

Post van deze week (tot nu toe!)

Ik heb vandaag voor de tweede keer deze week hobbypost binnen gekregen (en een derde zit eraan te komen) Als eerste viel deze week de eerste zending van de pincushionclub binnen. Deel 1 en deel 0 (die kreeg je als extraatje als je vroeg inschreef) M'n handen jeuken, dat kun je snappen!!
Vandaag belde de post aan met een pakket Ariadne's (9 stuks en een Ariadne borduurkalender als extraatje). Ik heb ooit, lang heel lang geleden een abonnement gehad. Een heerlijk blad was het, nu vind ik er niets meer aan. (Gelukkig is de Anna weer terug!) Maar met m'n st*mme kop heb ik dus al die jaargangen Ariadne's weggedaan (gegeven, gegooid ik weet het echt niet meer) Spijt heb ik ervan gehad (en nog) Ik had ook wat nummers van Steek en wat tijdschriften over het werken met kralen. En alles is weg.................Dat overkomt me niet nog eens! Nu heb ik dus weer wat Ariadne's terug en ga straks met een lekker kopje thee genieten van alle leuke dingen die er instaan.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Miriam,

Wat heb je weer mooie en nuttige aankopen gedaan.Die speldenkussentjes zijn even leuk!!
Veel plezier met al je makerijen.Je gaat toch nog wel naar bed???

groetjes Annemieke

Miriam zei

Tuurlijk ga ik naar bed (alleen vééls te laat!) Het komt wel voor dat ik in bed nog zit te borduren of te haken, maar meestal hou ik het op lezen.

Groetjes,
Miriam

studiowit zei

Hoi Miriam,
Ook jij hebt een leuke blog.
Heel veel leuke werkjes gezien.
Succes verder en de groetjes.
Inge

Grietje zei

Leuk!!!
Volgens mij ken jij de postbode nu wel bij naam ;-)

Miriam zei

Ik weet niet hoe hij heet maar ik weet wél waar hij woont! De postbode is een 'vaste' voor pakketjes komt er iedere keer een ander. Maar ze stoppen hier dus met regelmaat voor het huis om iets af te leveren.

Groetjes,
Miriam

atelierlemlem zei

Grinnik...hier is het ook al zo erg met de post... Op maandag krijgt er niemand in de straat post, maar onze post wordt gebracht met een autootje! En van de week kregen we nota bene een pakket diverse-poststukken met een elastiekje er om heen! (de buren krijgen gewoon één of twee envelopjes..) Wat zal die postbode wel van ons denken. We doen mee met het Postcrossing-project en dat betekend dat je kaarten vanuit de hele wereld in de bus krijgt (vandaag Brazilië en Rusland) en ik ben ook nog een fanatieke brieven schrijfster met mensen over de hele wereld. En dan al die leuke pakjes nog...
De speldenkussentjes zien er heel leuk uit, zit er alles al in? Dan heb je meteen zin om te beginnen!!
Veel plezier met de kussentjes (morgen?)!

Miriam zei

Ik doe ook mee met dat post-crossing. Ik heb 2 kaarten verstuurd en 2 kaarten ontvangen. Volgende week wil ik weer 2 adressen opvragen.
Ik ga nog niet starten met de speldenkussens, ik ben al met zoveel bezig dat ik het overzicht dreig te verliezen. En dat moet niet, dan komt nergens meer iets van gedaan. Dus op een fotootje van een affo speldenkussen van de pincushionclub zal nog even gewacht moeten worden!

Groetjs,
Miriam

Unknown zei

heerlijk Miriam !! zo'n stapel ariadnes ik heb ze ook weg gedaan ,stomstomstom .
Jij hebt weer lekker leesvoer !!
Groetjes Monique

Miriam zei

Weet je wat het nadeel is Monique? Dat er weer zoveel leuke dingen in staan die ik ook maken wil! ;) Maar het is heerlijk lees/blader voer.

Groetjs,
Miriam